Fontecelta

o Clúster da Biomasa de Galicia lanzou unha campaña de comunicación e divulgación dirixida especificamente ao público infantil e, por extensión, ás familias galegas. O obxectivo principal foi sensibilizar ás novas xeracións sobre a importancia da biomasa como fonte de enerxía sostible, ao tempo que se lles concienciaba sobre a necesidade de coidar e protexer o medio ambiente, especialmente os bosques.

Para alcanzar estes obxectivos, o Clúster desenvolveu unha campaña de cobranding coa marca Fontecelta, que incluíu o lanzamento dunha liña especial de botellas de auga para nenos. Estas botellas, cun deseño exclusivo, incluían información sobre un concurso de trivial no que os máis pequenos podían demostrar o seu compromiso coa conservación do monte galego. Durante un mes, as botellas de 1,5 litros contaron cunha etiqueta especial deseñada para esta campaña e estiveron dispoñibles nos principais puntos de venda e no canle Horeca de Galicia.

Colaboradores

A campaña contou coa colaboración de Fontecelta e dos establecementos de alimentación nos que se distribuíron as botellas coa edición especial da campaña.

Financiación

A campaña foi financiada pola Axencia Galega da Industria Forestal (XERA), co obxectivo de promover a educación ambiental desde as idades máis temperás.